DPD gaat de concurrentie aan met BPost

pakketvervoerder DPD gaat de concurrentie aan met BPost. De onderneming start in de Benelux met een netwerk van afhaalpunten, zoals krantenwinkels, kruideniers enzovoort. In het verleden werkte DPD samen met Kiala en diens netwerk, maar dat contract loopt in februari ten einde.Op dit moment zijn er al zo’n 500 afhaalpunten in België, maar dat aantal wordt nog uitgebreid.

Als alles goed loopt, zal het eigen netwerk DPD geen windeieren leggen. Er wordt gemikt op een groei van 20 procent voor de omzet en het volume naar volgend jaar toe. Doelgroep zijn zowel particulieren als bedrijfsklanten.

Posted in ,

Christophe Slegers

Christophe Slegers is de oprichter van en Managing Partner bij Logistiek.be, het nieuwsportaal over logistiek, transport en supply chain in België. Sinds 2001 is hij actief in de domeinen Human Resources, Online Sales, Media en uiteraard Logistiek.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.