GEFCO bouwt aan zijn marktidentiteit

GEFCO bouwt aan zijn marktidentiteit

GEFCO, een wereldwijde speler op het gebied van industriële logistiek en Europese marktleider in de autologistiek, heeft zijn merkidentiteit gemoderniseerd met een vernieuwd logo en gloednieuwe signatuur. De nieuwe signatuur van de GEFCO Groep, “Partners, unlimited” weerspiegelt de ambitie van de Groep om de samenwerking met partners en klanten te versterken om zo meer waarde te creëren in de wereldwijde supply chain. In de komende jaren zal GEFCO ook groei nastreven met behulp van internationale expansie en innovatie, met als doel om in een snel veranderende markt altijd een stapje verder te gaan. Sinds 2012 is GEFCO actief bezig met het verbreden van zijn assortiment van vrachtvervoer, zowel over de weg, via de lucht, het spoor of de zee tot fourth-party logistics (4PL). Via overnames wil de groep zijn strategisch beleid voortzetten.

Nieuwe branding symboliseert unieke cultuur en sterke ambitie

GEFCO’s vernieuwde branding is het resultaat van een bedrijfsproject van twee jaar om zijn DNA te onderzoeken en beter te begrijpen wat het merk uniek maakt voor zijn klanten en partners. Wat GEFCO in essentie anders maakt is een cultuur die zij “Infinite Proximity” noemen en die ondersteund wordt door de vastberadenheid om langdurige relaties op te bouwen met behulp van samenwerking om vertrouwen te winnen en meer waarde te creëren doorheen de supply chain.

Luc Nadal, CEO van GEFCO, becommentarieert: “Onze open mentaliteit en ons vermogen om naar onze partners te luisteren en van hen te leren betekent dat we altijd een stap verder gaan. Onze vernieuwde branding toont dit met een nieuw logo en een nieuwe signatuur. Het nieuwe gele vak met onze merknaam symboliseert een venster naar de wereld, terwijl onze nieuwe signatuur “Partners, unlimited” uitdrukking geeft aan onze ambitie en onze toewijding aan onze klanten en partners bevestigt.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *