Automatenspecialist Selecta moderniseert field service applicaties met MCL™ Mobility Platform

Eindhoven (Nederland), Brussel (België), 22 april 2015 – Zetes (Euronext Brussel, ZTS), heeft bij automatenspecialist Selecta de mobiele service-oplossing voor operators gemoderniseerd gebruik makend van het MCL™ Mobility Platform. Het platform laat Selecta toe alle operators zowel hardware- en besturingssysteemonafhankelijk, evenals rolgebaseerd laten werken.

Servicetoepassingen

Selecta in Nederland maakt onderdeel uit van de internationale Selecta Group, in Europa marktleider op het gebied van ‘vending’. Zij leveren automaatoplossingen voor koffie, thee, frisdranken, snoep, snacks, belegde broodjes en andere dagverse producten. Bij de circa 95 operators, die alle automaten in de Benelux onderhouden en bij veel klanten ook bijvullen, was de mobiele servicetoepassing aan vervanging toe. Selecta heeft voor Zetes en het MCL™ Mobility Platform gekozen voor de upgrade van haar mobility oplossing, vanwege de hardware- en besturingssysteemonafhankelijkheid en de gebruiksvriendelijkheid van de oplossing.

Mobility platform, hardware en app ontwikkeling

Het MCL™ Mobility Platform is een op de cloud gebaseerde omgeving die Selecta toelaat mobiele toepassingen te ontwikkelen, integreren en beheren voor diverse markten. Apps die daarmee worden ontwikkeld zijn zowel op industriële mobiele apparatuur als consumentenelektronica (smartphones/tablets) te gebruiken en centraal te beheren. Als onderdeel van het project ontwikkelt en ondersteunt Zetes ook diverse Selecta apps. Onder andere om alle onderdelenboeken van hun automaten in PDF-formaat bij de klanten te kunnen raadplegen, in plaats van in ringmappen.

Rolgebaseerd mobiel werken

Omdat wij groepen medewerkers hebben die verschillende soorten werkzaamheden verrichten, gebruiken wij de nieuwe mobility oplossing rol-gebaseerd”, zegt ICT Manager Dennis Straathof. “Dat lijkt een eenvoudige keuze, maar heeft in de praktijk ook gevolgen voor alle persoonlijke toepassingen als bellen, e-mail, sms-en, beheer van agenda en contacten en het raadplegen van informatie onderweg. Terugkijkend op onze samenwerking tijdens de afgelopen zes maanden, ben ik erg tevreden over de door Zetes geïmplementeerde mobility oplossing. Maar, ook over de manier waarop Zetes onze behoeften en wensen interpreteerde en meedacht over hoe processen via apps te optimaliseren zijn” concludeert Straathof. ”

Casestudy lezen

Foto’s

http://www.newsengine.eu/?p=1413

Over Selecta

Selecta Nederland maakt onderdeel uit van Selecta Group, Europese marktleider in vending-oplossingen met het hoofdkantoor in Zwitserland. De ruim 4.500 medewerkers van dit bedrijf leveren en onderhouden zo’n 140.000 automaatoplossingen voor de verkoop van dagverse producten in 21 landen. In de Nederlandse vestiging in Waardenburg werken ongeveer 250 mensen die ervoor zorgen dat zo’n 25.000 automaten dagelijks vers bereide koffie en thee leveren, maar ook belegde broodjes, frisdranken, snoep, snacks en andere dagverse producten.
Meer informatie is te vinden op: www.selectavending.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.