Vlaamse regering kiest voor Oosterweeltracé

De Vlaamse regering heeft zonet gekozen voor het Oosterweeltracé om de Antwerpse ring te sluiten. Naast dit tracé, dat ook bekend staat als het BAM-tracé waren er nog twee andere opties. Begin deze week werd nog een milieueffectenrapport bekend gemaakt waaruit bleek dat het Oosterweeltracé wat betreft mobiliteit de beste oplossing was. Voor de algemene gezondheid bleek het Meccanotracé een betere keuze, maar dat laatste heeft het dus niet gehaald. De Morgen kon intussen een rapport inkijken over de Oosterweelverbinding. Daaruit zou blijken dat dit tracé geen oplossing is voor de files rond Antwerpen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Gratis nieuwsbrief
Mis geen belangrijk logistiek nieuws
Ontvang elke week de belangrijkste updates over transport, warehousing, supply chain en logistieke technologie in België.
Gratis wekelijkse logistieke update - schrijf je in voor de nieuwsbrief van Logistiek.be
Kort, relevant en gratis. Uitschrijven kan altijd.