Kärcher helpt ondernemers met social distancing via Reverse Graffiti

Kärcher helpt ondernemers met social distancing via Reverse Graffiti

Om zijn vele klanten en verkooppunten bij te staan in deze moeilijke Corona-tijd, heeft Kärcher een unieke spuitactie bedacht. Met de ‘Keep Distance’-campagne brengen ze voor tal van inkomdeuren de boodschap van ‘1,5 m social distancing’ aan. Hun tools? Een enthousiast team, een Kärcher-hogedrukreiniger en een speciaal sjabloon.

Reverse graffiti

De boodschap van ‘social distancing’ kan niet genoeg herhaald worden. Want met 1,5 m afstand maken wij de komende weken letterlijk het verschil. Kärcher snelt zijn klanten graag ter hulp en bedacht een unieke spuitactie waarbij ze de ‘1,5 m afstand’-maatregel bij een groot aantal winkels ter plaatse op de grond aanbrengen. Hoe? We plaatsen een metalen sjabloon op de buitenvloer en spuiten met hogedruk het stukje grond schoon, volgens het principe van reverse graffiti. Na het wegnemen van de mal, worden de pictogrammen duidelijk zichtbaar.

Aan de slag

Ondertussen zijn de Kärcher-teams over heel ons land druk in de weer om zowel directe professionele klanten als retailers te ondersteunen bij het communiceren van de ‘1,5 m afstand’-boodschap. Zo werden er verschillende routes uitgestippeld om in een korte periode zo veel mogelijk klanten te bedienen. En uiteraard zijn er al tal van boodschappen zichtbaar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.